KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : metody, nowe podejścia i konteksty badawcze /

metody, nowe podejścia i konteksty badawcze /
pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Magdaleny Sobocińskiej.
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2011.
310 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 236)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = 1899-3192 ; nr 236)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
978-83-7695-248-2
339.138:005.31




Marketing. Badania marketingowe.

 



Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.74156 Ec.2396 Tylko na miejscu 18/10/2012 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: