KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Games, learning and society : learning and meaning in the digital age /

ed. by Constance Steinkuehler, Kurt Squire, Sasha Barab.
BM - czytelnia - filologia angielska (Media cyfrowe)
Cambridge [etc.] :
Cambridge University Press,
2012.
XXI, 464 s. : il. ; 23 cm.
(Learning in Doing )
(Learning in Doing: social, cognitive, and computational perspectives )
Bibliogr. przy rozdziałach. Indeks.
978-0-521-19623-9
793.7:004.4:794:37.091.3::001.895]=111




Gry komputerowe.
=Język angielski.

 



381006
aspekt psychologiczny.
aspekt społeczny.
design.
Gry wideo
Gry wideo -- aspekt psychologiczny. -- 381006
Gry wideo -- aspekt społeczny.
Gry wideo -- design.
Psychologia uczenia się.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM A.9374 BM - czytelnia - filologia angielska : Media cyfrowe
ANG. Media cyfrowe 18
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: