KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych /

kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych /
red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2014.
291 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 337)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = 1899-3192 ; nr 337)
Bibliogr. przy art.
Streszcz. ang. przy art.
978-83-7695-413-4
339.138(438)




Marketing. Badania marketingowe.
(Polska).

 



102287
1990-.
aspekt społeczny.
Badania marketingowe
Badania marketingowe -- aspekt społeczny.
Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe -- Polska -- 1990-.
Badania marketingowe.
Badania marketingowe. -- 102287
metodologia.
Polska

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.75654 Ec.2396 Tylko na miejscu 22/01/2015 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: