KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych /

[redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska].
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2016.
295 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 459)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = 1899-3192 ; nr 459)
Bibliogr. przy art.
Część art. w jęz. ang. Streszcz. ang. lub pol. przy art.
978-83-7695-628-2


 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe.
badania.
Konsumenci
Konsumenci -- badania.
metodologia.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.77795 EC.2396 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: