KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. T. 1, Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu /

T. 1, Uczniowie z problemami w nauce i zachowaniu /
redakcja naukowa Marzenna Magda-Adamowicz, Klaudia Żernik.
BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika
Toruń :
Wydawnictwo Adam Marszałek,
2018.
224 strony ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 199-224.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski
Spis treści i tytuły rozdziałów równolegle w języku polskim i angielskim.
978-83-8019-806-7


 



Dzieci mające trudności w uczeniu się.
Nauczanie początkowe.
Nauczanie zindywidualizowane.
Trudności w uczeniu się.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.123154 BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika :
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: