KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

(Nie)codzienność indywidualizacji w przestrzeni wczesnoszkolnej. T. 2, Inny w ławce szkolnej /

T. 2, Inny w ławce szkolnej /
redakcja naukowa Marzenna Magda-Adamowicz, Marzanna Farnicka.
BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika
Toruń :
Wydawnictwo Adam Marszałek,
2018.
220 stron : ilustracja kolorowa ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 169-194.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Zielonogórski
Spis treści i tytuły rozdziałów równolegle w języku polskim i angielskim.
978-83-8019-807-4


 



Dzieci mające trudności w uczeniu się.
Dzieci uzdolnione.
Nauczanie początkowe.
Nauczanie zindywidualizowane.
postawy.
Uczniowie szkół podstawowych
Uczniowie szkół podstawowych -- postawy.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.123207 BG - Podręczny księgozbiór - Pedagogika :
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: