KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Bild und Text in der Anzeigenwerbung : eine kontrastiv-interkulturelle Studie anhand von deutschen und arabischen Werbeanzeigen /

eine kontrastiv-interkulturelle Studie anhand von deutschen und arabischen Werbeanzeigen /
Beaizak, Mohamed (1976- ).
Mohamed Beaizak.
BM - wypożyczalnia - filologia germańska (Lingwistyka tekstu)
Wien :
Peter Lang Internationaler Verlag der Wissenschaften,
303 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Europäische Hochschulschriften. Reihe 21,Linguistik ISSN 0721-3352 Bd. 375)
(Europaische Hochschulschriften. Reihe 21, Linguistik = Publications Universitaires Européennes. Série 21, Linguistique = European University Studies. Series 21, Linguistics, 0721-3352 ; Bd./Vol. 375)
Bibliografia na stronach 288-301.
978-3-631-63158-4


 



aspekt społeczny.
badania porównawcze.
Reklama
Reklama -- aspekt społeczny.
Reklama -- badania porównawcze.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM G.19660 BM - wypożyczalnia - filologia germańska : Lingwistyka tekstu
Germ. Lingwistyka tekstu 03
wypożyczona 27/05/2024 23/04/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: