KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku /

redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2018.
309 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 526)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = 1899-3192 ; nr 526)
Tytuł wzięty ze strony przytytułowej.
Na okładce: W numerze m. in.: Market intelligence w praktyce przedsiębiorstw; Algorytmy machine learning w marketingu; Konsument w świecie internetu rzeczy; Skuteczność komunikacji marketingowej w social media; Pomiar dojrzałości procesu innowacji produktu.
Bibliografia przy artykułach.
Streszczenie w języku angielskim.


 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- Polska.
Marketing
Marketing -- zarządzanie.
Polska.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.79082 Ec.2396 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: