KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania /

nowe metody badań i zastosowania /
redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe)
Warszawa :
Difin,
2019.
226 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy pracach.
978-83-8085-914-2


 



1990-.
Badania marketingowe
Badania marketingowe -- 1990-.
Badania rynku
Badania rynku -- 1990-.
Jakość produktu
Jakość usług
Jakość usług -- zarządzanie -- 1990-.
Monografia
Praca zbiorowa
Rynek
zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004708188.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004708188.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.14826 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.14826
krótkoterminowe 20/03/2024 Zamów
T T.20870 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.20870
Nocne 06/04/2022 -
BE S.96129 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 09/05/2022 Zamów
BE S.96113 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 29/01/2024 Zamów
BE E.79275 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne -
Rekord:
ISBN: