KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marka na cztery sposoby : branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy /

branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy /
Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy
Pogorzelski, Jacek.
Jacek Pogorzelski.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marka), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
[Warszawa] :
Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media,
copyright 2019.
248 stron : ilustracje ; 24 cm.
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
978-83-66402-35-5


 



Branding (marketing).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.14824 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marka
TM.14824
wypożyczona 24/05/2024 10/04/2024 Zarezerwuj
T T.20861 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marka
T.20861
Nocne 20/02/2024 -
BE S.96225 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.79361 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: