KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing analytics : jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu /

jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu /
Grigsby, Mike.
Mike Grigsby ; przekład Bartosz Sałbut.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
PWN,
2019.
237, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 236-[238].
Książka głównie skierowana do analityków biznesowych i meneżdżerów kierujących kampanią marketingową.
978-83-01-20674-1


 



Analiza danych
Badania marketingowe
Badania marketingowe.
Big data
Marketing
Metody statystyczne
Podręcznik

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2019/11/100000310385/100000310385_Grigsby_MarketingAnalytics.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96247 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 22/04/2024 Zamów
BE E.79376 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: