KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Komunikacja w kryzysie : jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem /

jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem /
Communicate in a crisis
Hartley, Kate.
Kate Hartley ; przekład Aleksandra Ożarowska.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Media), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Komunikacja 24/6)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
239, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Podtytuł na okładce.
Bibliografia na stronie [241].
978-83-01-21261-2


 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/GD101/xx004927017.jpg

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.124327 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BE S.96526 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Komunikacja 24/6
krótkoterminowe Zamów
BE E.79619 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Media
Nocne -
Rekord:
ISBN: