KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego /

Oleksy-Gębczyk, Aneta.
Aneta Oleksy-Gębczyk, Agata Niemczyk.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
C. H. Beck,
2020.
138 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck )
(Seria: Zarządzanie - Marketing )
Bibliografia na stronach 129-135. Indeks.
Publikacja została dofinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ze środków subwencji na naukę
978-83-8198-664-9


 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96579 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe Zamów
BE E.79664 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: