KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów ? /

jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów ? /
Boguszewicz-Kreft, Monika.
Monika Boguszewicz-Kreft.
Wydanie III.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
CeDeWu,
2020.
301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 277-297.
978-83-8102-366-5


 



aspekt psychologiczny.
Marketing
Marketing -- aspekt psychologiczny.
Marketing -- zarządzanie.
Marketing doświadczeń.
Marketing usług.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96888 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
wypożyczona 25/04/2024 07/03/2024 Zarezerwuj
BE E.79972 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 20/03/2023 -
Rekord:
ISBN: