KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Neuromarketing w Internecie : pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym /

pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym /
Neuromarketing im Internet :
Pispers, Ralf (1969- ).
Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer ; tłumaczenie Ewa Bluszcz.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Łódź :
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego,
2021.
226 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 219-223.
Książka dostępna również jako e-book.
978-83-8220-447-6


 



Marketing w Internecie.
Neuromarketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2021/06/100000333174/100000333174_Pispers_NeuromarketingWInternecie.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.96998 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 13/03/2024 Zamów
BE E.80090 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: