KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta /

jak zrozumieć konsumenta /
Maison, Dominika (1966- ).
Dominika Maison.
Wyd. 1 - 1 dodr.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2015.
287, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Dla studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii i socjologii oraz pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu.
978-83-01-16424-9


 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia.
Konsumenci
Konsumenci -- postawy.
metodologia.
postawy.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Z.124797 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BG WM.26326 miesięczne 24/07/2023 Zamów
BG WM.26325 miesięczne Zamów
BE S.97908 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 14/12/2022 Zamów
BE E.80922 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne -
Rekord:
ISBN: