KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : teoria i praktyka /

teoria i praktyka /
redaktor naukowy Krystyna Mazurek-Łopacińska ; autorzy: Krystyna Mazurek-Łopacińska, Barbara Iwankiewicz-Rak, Kornelia Karcz, Janusz Marak, Władysława Muszyńska, Magdalena Sobocińska, Bogdan Sojkin, Władysław Szczepankiewicz, Grażyna Światowy, Paweł Waniowski.
Wydanie pierwsze.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2005.
494, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 485-488. Indeks.
Podręcznik przeznaczony dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.
83-01-14256-1


 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.21348 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.21348
Nocne 06/04/2022 -
Rekord: