KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane /

podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane /
pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama Sagana.
Wydanie I.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Rozprawy i studia)
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2021.
197 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. (1311) 1237)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1311) 1237)
Bibliografia na stronach 177-197.
978-83-7972-514-4


 



1990-.
Badania marketingowe
Badania marketingowe -- 1990-.
Badania marketingowe -- metodologia.
metodologia.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.21448 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Rozprawy i studia
T.21448
Nocne -
BG Z.125518 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: