|
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane /
|
|
podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane /
|
|
pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama Sagana. |
|
Wydanie I.
|
|
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Rozprawy i studia)
|
|
Szczecin :
|
|
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
|
|
2021.
|
|
197 stron :
ilustracje ;
24 cm.
|
|
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. (1311) 1237)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (1311) 1237)
|
|
Bibliografia na stronach 177-197.
|
|
978-83-7972-514-4
|
|
|