KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Stawanie się refleksyjnym uczniem i nauczycielem /

Becoming reflective students and teachers
Paris, Scott G. (1946- ).
Scott G. Paris, Linda R. Ayres ; tł. Maciej Janowski i Magdalena Micińska.
BG - Podręczny księgozbiór-Pd
Warszawa :
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne,
1997.
122 s. : il. ; 24 cm.
(Literatura Pedagogiczna )
(Literatura Pedagogiczna )
Bibliogr. s. 120-122.
83-02-06455-6


 



Motywacja w edukacji
Motywacja w edukacji -- podręczniki.
podręczniki.
Relacje nauczyciel-uczeń
Relacje nauczyciel-uczeń -- podręczniki.
Samoocena
Samoocena -- podręczniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BG Pd.10538 miesięczne 28/08/2018 Zamów
BG Pd.10537 BG - Podręczny księgozbiór-Pd :
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: