KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Psychologiczne aspekty odbioru telewizji /

pod red. Piotra Francuza.
Lublin :
TN KUL,
1999.
256, [3] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Prace Wydziału Nauk Społecznych - Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ISSN 0239-8877 53)
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 53)
Książka zawiera artykuły przeglądowe, doniesienia z badań empirycznych oraz materiały ze wspólnych seminariów psychologów i twórców telewizyjnych.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. oraz dodatkowy spis treści ang.
83-87703-62-1
316.77:659.3:7.097:159.9




Socjologia komunikowania. Komunikacja społeczna. Wpływ środków masowego przekazu, decydentów, cenzury. Sprzężenie zwrotne komunikowania. Kultura audiowizualna.

 



aspekt psychologiczny.
Komunikacja audiowizualna
Komunikacja audiowizualna -- aspekt psychologiczny.
Przetwarzanie informacji przez człowieka.
Reklama telewizyjna
Reklama telewizyjna -- aspekt psychologiczny.
Telewizja
Telewizja -- aspekt psychologiczny.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BNS F.30120 Tylko na miejscu -
Na miejscu
BG Z.96698 Z.96698 Tylko na miejscu 17/04/2007 -
Na miejscu
BG WM.990 WM.990 krótkoterminowe 17/05/2018 Zamów
Rekord: