KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Enseigner l'oral en interaction : percevoir, écouter, comprendre /

percevoir, écouter, comprendre /
Lhote, Elisabeth.
Elisabeth Lhote.
BM - czytelnia - filologia francuska (Dydaktyka języków obcych)
Vanves :
Hachette F. L. E.,
2001.
158 s. : il. ; 23 cm.
(F. Autoformation ISSN 1142-7094 )
(F. Autoformation )
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
2-01-15-5009-2
801.6:811.133.1:81'24]=133.1




Prozodia francuska (badania językoznawcze).
=Język francuski.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM A.8607 miesięczne Zamów
BM A.6730 BM - czytelnia - filologia francuska : Dydaktyka języków obcych
FR. Dydaktyka jęz. obcych 46
Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: