Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie, 2010.
211 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Zeszyt Naukowy / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział Wojewódzki w Szczecinie ; nr 2) (Akademia Młodych Ekonomistów ; nr 2)
(Zeszyt Naukowy - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie nr 2)
Materiały z V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Quo Vadis Marketingu, Szczecin - Silnowo, 23-24 kwietnia 2010.
ISBN 978-83-87249-98-4
Marketing
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
T.11997
E.78883
S.95961
TM.14862
UKD: 339.138:316.77](438)(061)