KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Quo vadis marketingu : konsument w świetle nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych / red. naukowa Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; Uniwersytet Szczeciński. Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie.
    Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie, 2010. 211 stron : ilustracje ; 24 cm.
    (Zeszyt Naukowy / Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział Wojewódzki w Szczecinie ; nr 2)     (Akademia Młodych Ekonomistów ; nr 2)
    (Zeszyt Naukowy - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki w Szczecinie nr 2)
   
Materiały z V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Quo Vadis Marketingu, Szczecin - Silnowo, 23-24 kwietnia 2010.

    ISBN 978-83-87249-98-4


Marketing
Komunikacja marketingowa
Konsumenci

   
T.11997   
E.78883   
S.95961   
TM.14862        UKD: 339.138:316.77](438)(061)