KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach /

Martin, William B.
William B. Martin ; przeł. Magdalena Kachniewska.
Czytelnia WZiEU (Hotelarstwo), Wypożyczalnia WZiEU (W-Hotelarstwo), Dublety WZiEU
Kraków : | Warszawa :
Oficyna Ekonomiczna ; | Wolters Kluwer Polska,
2006.
219 s. : il. ; 24 cm.
4
brak wypożyczeń
Na okł.: "Sprzedaż, obsługa klienta".
Bibliogr. s. [215]. Indeks.
Dla menedżerów lokali gastronomicznych, hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz innych przedsiębiorstw usługowych zajmujących się obsługą ruchu turystycznego oraz dla studentów zarządzania w turystyce i uczniów szkół hotelarskich.
83-7484-023-4
658.56.012.4:640.41/.42:640.43/.44](075.8)
2751 (to nie jest sygnatura)





Kontrola techniczna jakości produkcji. Kontrola narzędzi i materiałów.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Hotele -- zarządzanie.
Usługi -- zarządzanie.
Usługi
Hotele
Technika hotelarstwa i restauratorstwa.
zarządzanie.
Zakłady żywienia zbiorowego -- zarządzanie.
Zakłady żywienia zbiorowego
Restauracje -- zarządzanie.
Jakość usług.
Restauracje

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5243)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Hotelarstwo
miesięczne 16/04/2021 2001300052438 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5242)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Hotelarstwo
miesięczne 01/03/2016 2001300052421 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.5241)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Hotelarstwo
miesięczne 24/06/2020 2001300052414 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.9308)
Czytelnia WZiEU : Hotelarstwo
Nocne 15/12/2010 2001200093081 -
Rekord: