KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing /

Kotler, Philip (1931- ).
Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Dodruk.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Poznań :
Rebis,
2022.
XXV, [1], 708, [114] stron : ilustracje kolorowe ; 28 cm.
Na 4 stronie okładki: zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Na stronie redakcyjnej ISBN 0132102927 oryginału.
Na stronie tytułowej: na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
U dołu strony tytułowej nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Dla studentów kierunków marketingowych na wszystkich poziomach kształcenia, pracowników przedsiębiorstw i organizacji, w tym dyrektorów marketingu oraz podlegających im osób, pracowników podmiotów związanych z obszarem marketingu (teklama, badania marketingowe, PR, doradztwo itp.).
978-83-8188-522-5


 



Marketing
Marketing -- zarządzanie -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.
zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005366729.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx005366729.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.97976 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
wypożyczona 06/05/2024 18/04/2024 Zarezerwuj
BE S.97975 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 10/05/2023 Zamów
BE E.80988 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne -
Rekord:
ISBN: