KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing jako sposób wzmacniania pozycji konkurencyjnej na rynku usług transportowych /

Rosa, Grażyna (1968- ).
Grażyna Rosa.
Czytelnia WZiEU (Transport), Czytelnia WZiEU (Rozprawy i studia), Dublety WZiEU , Wypożyczalnia WZiEU (W-Transport)
Szczecin :
Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2002.
288 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 t. 421)
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (495) 421)
5
brak wypożyczeń
Bibliogr. s. [267]-282.
Streszcz. ang.
83-7241-234-0
339.13:658.1/.7
99533 (to nie jest sygnatura)





Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Konkurencja.
Marketing usług.
Transport.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcje
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.426)
Wypożyczalnia WZiEU : W-Transport
krótkoterminowe 19/08/2020 2001300004260 Zamów
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.425)
Czytelnia WZiEU : Rozprawy i studia
Nocne 26/03/2014 2001300004253 -
TM Wypożyczalnia Bibl.Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (TM.11974)
Syg.TM.11974
Wypożyczalnia WZiEU : W-Transport
miesięczne 11/03/2019 2001300119742 Zamów
T Czytelnia Biblioteki Wydz.Zarządzania i Ekonomiki Usług (T.7135)
Syg.T.7135
Czytelnia WZiEU : Transport
Nocne 26/03/2013 2001200071355 -
E Czytelnia Biblioteki Ekonomicznej (E.68460) Nocne 17/04/2007 2001000684601 -
Rekord: