KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Rutkowski, Ireneusz (1953- ). ( w 26 rekordach )


  1. Rutkowski, Ireneusz P.
  2. Rutkowski, Ireneusz Piotr.
  1. INP'92/93
  2. PB'94
  3. Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Warszawa, 1994.
  4. Dwa dni wolsztyńskiego licealisty / Ireneusz Rutkowski. - Wolsztyn, cop. 2010.
  5. BNPol online, 2015.07.14
  6. Katedra Badań Rynku i Usług UEP, prof. dr hab. Ireneusz Rutkowski, 19.05.17
  7. OPI online
  1. Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
  1. Efektywność marketingu : praca zbiorowa /
  2. Kompendium wiedzy o marketingu /
  3. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  4. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  5. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  6. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  7. Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
  8. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  9. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  10. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  11. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  12. Marketing / Garbarski, Lechosław.
  13. Marketing i Rynek /
  14. Marketingowa strategia sprzedaży / Rutkowski, Ireneusz
  15. Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Rutkowski, Ireneusz
  16. Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Rutkowski, Ireneusz
  17. Metodyczne i kompetencyjne uwarunkowania rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych / Rutkowski, Ireneusz
  18. Płace w budownictwie : (ocena oraz kierunki doskonalenia) / Rutkowski, Ireneusz
  19. Przemiany w spożyciu żywności w warunkach wprowadzania wolnego rynku / Ciechomski, Wiesław.
  20. Reguły marketingowe w gospodarce socjalistycznej / Garbarski, Lechosław.
  21. Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania / Rutkowski, Ireneusz
  22. Strategia marketingowa / Rutkowski, Ireneusz
  23. Strategia produktu / Mruk, Henryk.
  24. Strategia produktu / Mruk, Henryk.
  25. Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
  26. Strategie produktu : koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową / Rutkowski, Ireneusz